zondag 22 februari 2009

Ding 16


Er viel ook deze keer veel te ontdekken.

Het is interessant om via de rubrieken van alles te ontdekken.

Ook YouTube op de weblog ZB digitaal is leerzaam om te bekijken.

Zo ook het overzichtje met negen alternatieven.

Ik vond het leuk om een klant te helpen aan een videoclip van een liedje wat zij zocht.

Het in de praktijk met het geleerde werken zal steeds leuker worden.

Het is weer bijna boekenweek. Om nog eens terug te kijken wat er vorig jaar zoal gedaan werd,

kwam ik een filmpje tegen van de bibliotheek uit Vlissingen.

3 opmerkingen:

  1. Ik weet niet of je zelf een camera hebt, maar wat let je om een filmpje op YouTube te zetten van de binnenkant van de bibliotheek. Eventueel van bijzonder activiteiten.
    Mooi he, als je een klant kunt helpen door de nieuwe mogelijkheden, vroeger zou je niet aan YouTube gedacht hebben als middel om een vraag van een klant op te lossen. Nu doe je het gewoon.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ga ik zeker doen. Ik heb nu voor de buitenkant gekozen omdat mijn collega al beelden heeft geplaatst van de binnenkant.Het filmpje heb ik wel zelf gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk, kun je gelijk zien dat het een mooie toepassing is om promotie te maken voor je eigen bibliotheek. Mooi.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen